söndag 15 september 2013

Fotbollshjärtat's all time high

Arsenal vann. Derby vann. Lazio vann. Mjällby vann. Croatia vann. Sicken fotbollshelg! Alla mina favoritlag vann, det är nästan för bra för att ta in i ett mänskligt medvetande. Undrar om det inte är första gången jag får uppleva en sån storslam, tror faktiskt det. Kanske sista också, slår det mig. Allra gladast är jag nog över Mjällbys 2-1-seger mot Syrianska. Den betyder att det allsvenska kontraktet säkrades...om nu inte bollen är platt och jorden oval. F ö har jag fler favoritlag, närmre bestämt alla där Zlatan spelar. För tillfället Paris alltså. Som också vann i helgen. Ska bli trevligt att tugga fotboll med gubbarna i kvarteret i morron - dom där som brukar le lite överseende när jag berättar om mina "konstiga" favoritlag. Hoppas ni vågar er ut, boys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar