lördag 23 maj 2015

Mums för Måns

Yippie, jag klarade hela Eurovision! Nickade inte till en enda gång på 27 låtar - och nu, i skrivande stund, återstår bara omröstningen. Måste säga att det skulle förvåna mig om just Sverige vinner. Måns har sin charm och sin utstrålning, men som sångare? Nja, ganska liten jämfört med många andra i finalfältet. Låten är dessutom mer teknik än musik, i alla fall i mina öron. Vidhåller att Italiens bidrag är en berörande rysare, dock inte i klass med Rysslands. Men inte kan Ryssland vinna...Ryssland i dessa tider, no way. Frankrike tyckte jag också om. Och Montenegro. Och Rumänien. Och Norge. Och Estland. Så vinnare blir nog någon annan, min smak är min. Hur Europa röstar vet vi...exakt nu! SVERIGE!!! Överlägset!!! Där fick jag så jag fes. Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar