måndag 21 september 2009

Proppen ur - äntligen...

MFF-Elfsborg 5-0!
Efter en sådan match, ett sådant resultat, vill man nästan be om ursäkt för somliga rader på den här bloggen. Å andra sidan kan man ju undra varför det ska behöva dröja till 23e omgången innan MFF tystar en tvivlare.
Hursomhelst. En magnifik uppvisning var det onekligen, denna mot Elfsborg. Allra bäst i mina ögon: Guillermo Molins. Vet inte varför just han byttes ut i 70e minuten, och egentligen kan det kvitta. Fram till dess var han femstjärnig. Om nu någon ska nämnas i ett MFF som plötsligt spelade i nivå med mitt allsvenska tips…
Ja, jag tippade ju faktiskt blått guld i år. Tossigt, jag vet. Men just ikväll känner jag inte att jag behöver skämmas särskilt mycket.
Grattis MFF. Grattis publiken.

S E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar