onsdag 21 september 2011

Säkert tips: ovissheten består

Skönt att tippa fel ibland, det bevisar ju bara att man är expert. Apropå gårdagens resultat i fotbollsallsvenskan alltså...
TFF förlorade, Norrköping fick nöja sig med kryss. Syrianska vann dock, alltid något i förhållande till mina förutsägelser. Om läget ljusnade för Mjällby vet jag inte, Blekinges stolthet kan fortfarande klara sig kvar av egen kraft alternativt åka ur på egen svaghet eller ren jävla otur.
Halmstad hemma inom kort är en tänkbar räddningsplanka för Maif, men det kan behövas ytterligare någon poäng. Var den ska tas är jag inte människa att se. I Trelleborg kanske? Fast en ödesmatch just där vill jag helst inte tänka på...om inte minnet spelar mig ett spratt får ju Mjällby alltid däng av TFF. Usch ja, hemska veckor som återstår.
Bli aldrig nörd, det är onyttigt.

S E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar